Niels, de eerste kan wel maar ik had gekozen voor meer detail of minder informatie, er komt nogal veel op me af nu. De 2de is het al helemaal niet voor mij, de compositie is niet grafisch, niet uitdagend het doet me niks. Het is niet te saai om opmerkelijk te zijn en niet spannend genoeg om opvallend te zijn. Van beide kanten net niet.
Bartx, iets wat zou uit mn eigen hand had kunnen rollen het contrast dus natuur (het gras) en verstedelijking (de lantaarnpaal en het gebouw) is uitstekend. Dit is zo simpel dat je erbij stilstaat en dat is wat bij jou (niels) dus niet echt het geval is.
Enzo Dizono, als ik zo door het topic scroll vind ik dat je veel betere platen hebt geschoten dan deze. Desondanks past deze wel bij jou, ook heel simpel, het huis helemaal in het midden.
Catflap, heerlijk verlaten stukje stad, je ziet dat er normaal wel mensen zouden zijn? Ook heel erg kenmerkend dat deze foto van jou is, deels door de nabewerking maar vooral het uitgelaten stukje stad wat je weet te vinden. Ik had hem zelf alleen even recht getrokken dat oogt altijd nog rustiger.
Ik heb eigenlijk zelf best veel werk dat ik hier zou willen plaatsen maar ik hou het nu bij deze maar er zal regelmatig wat terug te vinden zijn van mij hier.

Autonome by TimYoung 28, on Flickr