@ Koen Smit: foto 1, mis ik het bruidspaar... An sich een leuk moment, neem aan dat het de trouwauto betreft, maar in een snapshot topic had deze imo ook niet misstaan zonder het onderwerp te kennen. Foto 2, Mooie gezichten door het glas, precies genoeg licht er nog op. Wel is het boven/midden voor mijn smaak veel te hard qua licht.
@ Stevie: foto 1 is inmiddels al genoeg geanalyseerd denk ik

. Foto 2, klassiek moment, alleen zie ik een wat vertekend beeld. De stoep is recht, maar het metaal boven loopt naar rechts af, wringt een beetje. Foto 3, mooie pose en omgeving Had alleen de jurk niet zo afgesneden persoonlijk, denk dat een beetje naar rechts en het linker straatdeel eraf iets pakkender had kunnen zijn.
@ Amused: druk en veel groen, maar toch wel leuk effect eigenlijk.
@ Dorien: Linker beeld erg mooi. Lekker zacht, hou hier wel van. Rechter deel.. mmhh, niet mijn ding als bruidsfoto.
@ Iris: foto 1, leuk beeld, je ziet ze denken of ze het zo wel goed doen

. Foto 2, selectieve kleur... mmhh, erg... eehh, aanwezig. Smaken verschillen gelukkig

Foto 3, Bewogen bruidegom, beetje rommelig, niet mijn ding. Foto 4, erg mooie plaat, mooie setting en poses

@ Damien: mooie setting en pose, wel erg uitgebeten bovendeel. Foto 2, doet het niet hier

Foto 3, Leuk geheel, klein beetje inflitsen van rechts had imo wel gemogen, maar verders fraaie plaat

En nu ik met de grote mond
1.

2.

3.