Zo, mezelf weer eens laten zien.
@ DG; Foto 1 mooi moment vastgelegd, stukje wereldse treur. Foto 2 is voor mij meer abstract bijna, wel leuk gedaan.
@ eejtje; 2e versie is idd veel vriendelijker voor het oog. Mooie bewerking, prachtige blik.
@ soulpic; Mooi overzicht, had misschien iets dichterbij mogen zijn. Nu oogt het wat afstandelijk.
@ DJKEVKE; lastige plaat. Snap je bedoeling, maar aantal dingen spreken me niet aan. Zit met de horizon en lijnenspel, vrij donker, afstand tot de persoon. Was meer uit te halen denk ik.
@ BartX; foto 1 beetje hard licht over een groot deel, wel geinig. Foto 2, horizon scheef, stoort wat. Weinig spannends te zien. Foto 3 Beter, mooi onderwerp, misschien iets lager standpunt, en iets dichterbij.
@ eejtje; leuke plaat. z/w had idd misschien wat fraaier geweest . DOF is mooi, onderwerp is pakkend.
@ soulpic, je hebt er een vrind bij haha. Leuke spontane plaat.
@ Lunarsun; fraaie plaat. Mooi moment. Jassen lopen wat dicht met zwart, en vignetting is vrij fors aanwezig. Verders een top plaat door de simpelheid.
@ Reus; Foto 1 mooie blik, ietsje flets, wel sprekend beeld. Foto 2 smakelijke foto haha, mooi intiem moment tussen twee oudjes. Mag dit graag.
@ Milder; Erg lachwekkend moment, de oude en nieuwe generatie vrouwelijk schoon hehe. Alleen je horizon had ietsje rechter gemogen

@ Bart; fraai. Had ik nog dichterbij willen zien. Heel mooi moment en setting.
Doe veel te weinig straat naar m'n zin. Vandaag heel even paar foto's gemaakt. Vond deze wel geschikt om te plaatsen hier.