[ 5 berichten ] 
 Titel: Moment in White
UNREAD_POSTGeplaatst: 16 Apr 2012 16:33 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Zondag ochtend rustig wakker worden even lekker nog niks doen. Genieten van de zon die ook net wakker is. Het heerlijke leven.
De sfeer en het gevoel hebben we geprobeerd vast te leggen.

Afbeelding

Afbeelding

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 17 Apr 2012 03:56 
 Profiel
hele mooie setting, maar de poses en het 'acteren' van het model zijn een beetje braaf, zonder emotie en wat afstandelijk... als kijker 'voel' je je er niet bij betrokken... die betrokkenheid, is dat niet wat dit soort fotografie beoogt? er was vast veel meer uit deze shoot te halen, want nogmaals, de setting is subliem...

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 17 Apr 2012 09:43 
Gebruikers-avatar
 Profiel
Vind dit sowieso vele male beter dan de meestal overtrokken poses die je soms krijgt. Wat Pinel zegt klopt opzich wel, tenzij je iets sereens wilt uitstralen. Vind 2 wel mooi eigenlijk, hoewel haar gezicht een beetje onscherp lijkt? Van mij mag er wel wat meer pit in, iets meer contrast of wat extremer verlichten. Als je dan een tikje meer contact maakt met je model kun er je veel uit halen denk ik :)

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 17 Apr 2012 19:49 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Inderdaad de betrokkenheid mis je. Veel meer met het model praten om haar toch zover te krijgen... das best moeilijk.
Wat ik veel merk is dat de jonge modellen (gewoon een meisje uit de plaatselijke supper..) vaak een gene voelen om zich over te zetten tot acteren. Ik ben bang dat als ik ze ga pushen vervolgens vast slaan van de zenuwen en de druk die er toch al is. Hoe kom ik daarin verder? Want ik denk/weet dat ze het wel kunnen.

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 17 Apr 2012 20:01 
Gebruikers-avatar
 Profiel
Pushen kan ook nooit het idee zijn natuurlijk :) Laat haar zien wat de reacties zijn, laat zien wat je een beetje bedoelt met iets meer interactie in voorbeeldfoto's en laat haar aan dat idee wennen. Het moet toch van haar kant komen, ze moet zich er wel vertrouwd mee voelen natuurlijk :)

Licht Donker  
.
Forumindex » Foto's » Portret & Mode
Berichten weergeven van de afgelopen:  
Reageren op dit onderwerp    [ 5 berichten ] 

Grijswaarden