[ 5 berichten ] 
 Titel: kwetsbaar
UNREAD_POSTGeplaatst: 19 Apr 2012 20:02 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Dit zijn foto's uit een serie over kwetsbaarheid. Een thema dat ik nog verder wil uitwerken. Ik ben benieuwd naar jullie opmerkingen en eventuele tips.

Afbeelding#1

Afbeelding#2

Afbeelding#3

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 20 Apr 2012 07:22 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Het is een goede aanzet voor het thema dat je uit wilt beelden.

#1 Haar houding geeft wel kwetsbaarheid/verlegenheid weer. Haar handen hadden dit kunnen versterken, maar die zijn niet in beeld, dat is zonde. Haar blik zegt echter iets heel anders. Haar ogen laten een bepaalde zekerheid zien. Het licht van achter/links van je model werkt goed.
#2 Bij je thema vind ik dit de beste van de drie. In haar ogen zie ik verdriet, dat zit redelijk dicht bij kwetsbaar. Ik mis weer haar handen.
#3 Ik heb moeite met dit standpunt. Ik word afgeleid door haar decollete. Haar blik is hier te zelf verzekerd. Al beelden haar handen wel kwetsbaarheid uit, ze verbergt iets.

Goed begin, hier kan je veel meer uithalen.
Ana loog toen ze zei dat ze de Digi taalbarrière kon doorbreken.

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 20 Apr 2012 23:16 
 WWW  Profiel
Ik zie iemand die kwetsbaarheid speelt. En niet zozeer kwetsbaar is. Ik haak daarom af.

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 25 Apr 2012 23:24 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
@Paul79, bedankt voor de tips! Ik zal ze zeker meenemen in de verdere uitwerking van het thema. Ik heb de shoot afgelopen weekend opnieuw gedaan, deze keer inclusief de handen :-)

@Fokke, het is inderdaad erg lastig om 'kwetsbaar' te zijn. Dat vond ik ook wel de uitdaging van het thema. Bedankt voor de comment!

Licht Donker  
.
 Titel: Re: kwetsbaar
UNREAD_POSTGeplaatst: 29 Apr 2012 22:36 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Ik heb de shoot opnieuw gedaan met een aantal wijzigingen. Ander jurkje, handen in beeld, blik iets anders... Ik ben benieuwd naar jullie mening.

Afbeelding

Licht Donker  
.
Forumindex » Foto's » Portret & Mode
Berichten weergeven van de afgelopen:  
Reageren op dit onderwerp    [ 5 berichten ] 

Grijswaarden