[phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 653: Undefined variable: s_search_hidden_fields
Dutchphotozone • Onderwerp bekijken - [verzamel] Zwangerschaps- Baby- en Kinderfotografie

[ 1404 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 43, 44, 45, 46, 47
 Titel: Re: [verzamel] Zwangerschaps- Baby- en Kinderfotografie
Ongelezen berichtGeplaatst: 04 Jan 2015 20:28 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Afbeelding

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 05 Jan 2015 20:43 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Sfeervolle plaat milder :) . Het komt iets melancholisch op mij over door het Zwart/wit, het uikijken over de leegte, maar misschien wilde je er iets anders mee laten zien

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 12 Jan 2015 15:38 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
AfbeeldingKlaas in emmer by JR creative, on Flickr

AfbeeldingJanet en Klaas by JR creative, on Flickr

Licht Donker  
.
Ongelezen berichtGeplaatst: 12 Jan 2015 19:56 
 Profiel
@milder: Ik ben het met inguestos eens over je foto. Ik ben wel nieuwsgierig of hier ook nog een soort van horror/thriller versie van te maken is door een (veel) donkere sfeer neer te zetten.
@johnny5dmkii: Het lijkt mij dat je werk in deze foto's hebt gestopt, maar ik kan er verder weinig over zeggen aangezien dit niet echt mijn soort foto's zijn. Sorry! :o :o
Sony SLT-A58 | Sony 35mm f/1.8 DT SAM | Sony 50mm f/1.4 | Sony 16-105mm DT f/3.5-5.6 | Minolta - AF 100-300 F4.5-5.6 D APO

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 15 Jan 2015 10:38 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Ik ben niet zo'n fan van de mutsjes Johnny, persoonlijke smaak.
Maar op 1 vind ik het handvat net wat te veel aanwezig.
Heb je deze ook in landscape formaat ? Het wringt aan de linkerkant.

De tweede is een mooi moment. Er mag nog wel wat loze ruimte af om het wat intiemer te maken, de buik van de baby leidt me af en het kleed is ook wat ruim gehouden. En dat alles "in my humble opinion" dan he.
Mensen die nooit lachen kan ik niet serieus nemen.

Licht Donker  
.
Ongelezen berichtGeplaatst: 18 Jan 2015 22:46 
Gebruikers-avatar
 Profiel
@ Milder; Vind het een mooie karakteristieke plaat. Een plaat om bij na te denken wat er zich allemaal afspeelt. Erg fraai :)
@ Johnny; 1e plaat erg klasiek maar prima weergegeven denk ik. Misschien een klein reflectortje richting het gezichtje gedaan om dat ietsje uit de schaduw te trekken. Verders, ik hou van petjes haha ;) Foto 2: Eveneens een leuke plaat, rechtsboven het witte vlak valt wat op, voor de rest imo een prima plaat.

Ik ben vandaag even een het spelen geweest met een paar studiolampen. Ben bezig een projectje te gaan doen en mijn dochter was proefkonijn. Vond deze platen wel iets hebben. Ben van plan om toch meer te gaan doen met mijn lampen.

Afbeelding

Afbeelding
Nikon FX en wat analoog spul...

www.remcovandesanden.nl

ALS Reportage

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 19 Jan 2015 14:17 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Di eerste is wel HEEL egaal uitgelicht Remco. Mooi effect. Hoe heb je dat gedaan ?

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 19 Jan 2015 22:35 
Gebruikers-avatar
 Profiel
Ja, het egaal uitlichten was ook echt de bedoeling. Het hele helle is eigenlijk "per ongeluk" gekomen tijdens het instellen van alles ;)
De opstelling is heel simpel, 2 grote softboxen van voor en een reflectiescherm van onder.

www.remcovandesanden.nl

ALS Reportage

Licht Donker  
.
Ongelezen berichtGeplaatst: 21 Jan 2015 14:09 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Leuke foto's! Je dochter fotograferen. Heb ik lang gedaan, wordt steeds moeilijker naarmate de leeftijd vordert, althans, bij mij. Af en toe in een vakantie is er nog een mogelijkheid.

Afbeelding
If you want to know where the rainbow ends
It's you who've got to go there and find it my friend

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 23 Jan 2015 15:59 
Gebruikers-avatar
 Profiel
Ja, kleine meisjes worden groot helaas...

Mooie meid heb je daar, prachtige blik, strakke foto :)

www.remcovandesanden.nl

ALS Reportage

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 26 Jan 2015 16:36 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Milder - ik hou van zo'n sfeer..door de zwartwit omzetting krijg je meteen een heel ander sfeer. Persoonlijk had ik iets lugubers in het water erbij gedaan....:)...een pop die wegdrijft ofzo...maar dat is mij smaak van foto's he:)
Johnny - beide foto's heb je een mooi moment gepakt..maar de uitsnede wringt bij foto 1.. Foto 1 ik hou juist wel erg van die mutsjes hoor:) maar landscape had hier meer rust in de foto gebracht.
Foto 2 vind ik wel een fijn beeld..juist het licht op de achtergrond voegt voor mij zeker wat toe aan het beeld.
Remco - de eerst vind ik haar gezicht wel erg wit en te fel belicht. daarbij storen mij de stoelleuningen aan de zijkant nogal.
Foto 2 fijne blik heeft ze hier, ik weet alleen niet of ik de achtergrondkleur bij dit beeld echt vind passen. IK denk dat een koelere tint hier mooier bij was geweest qua totaalbeeld.
Lothisn - jeetje wat is ze al groot geworden zeg. Prachtige foto, heerlijke zwart/wit tonen ook!
Weer eens 3 van afgelopen zondag van mij..

Foto 1.
Afbeelding

Foto 2.
Afbeelding

Foto 3.
Afbeelding

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 26 Jan 2015 17:36 
 Profiel
Lothian en Marian, fijne mooie beelden

Licht Donker  
.
Ongelezen berichtGeplaatst: 31 Jan 2015 13:56 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
@johnny5dmkii; lieve foto’s, wat meer ruimte eromheen zou het wat minder vol maken
@Remco; interessante foto’s 1) ik zou hem links en rechts wat croppen i.v.m. de stoel, 2) mijn aandacht gaat snel naar de 2 rode banden. Misschien dat een zwart/wit omzetting ook goed werkt voor beide foto’s? Zelf ben ik totaal niet goed met lampen, ben benieuwd naar jouw nog komende foto’s :-)
@Lothian; mooi zacht beeld en je hebt een prachtige blik weten te vangen
@Marian; Iets lugubers in het water dus… dat is idd echt iets voor jouw :-)
1) die eerste is wel spooky zeg, mooi dat dubbele gevoel dat je krijgt bij het bekijken van deze foto. 2) uhm, ik vind deze een beetje moeilijk of zoiets, ben continu aan het wisselen tussen de ogen, grappig effect. 3) mooie foto; zet je aan het denken.

Afbeelding

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 20 Feb 2015 11:46 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Milder - heerlijk beeld..prachtig hoe haar haar valt!!
Hier een paar van een ukkepuk van 4:)
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 20 Feb 2015 14:27 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Leuk, die laatste foto!
If you want to know where the rainbow ends
It's you who've got to go there and find it my friend

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 20 Feb 2015 15:16 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Mooie serie Marian. De 3de van serie 1 pakt me echt.Scherptediepte en toning zijn perfect.

Deze is van een shoot in december. Heerlijk; met zo'n klein druk opdondertje.
(bit on the bright side zie ik... nog maar eens nakijken)

Afbeelding

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 25 Feb 2015 07:42 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
@Marian Het contact dat je maakt met je model, dat spreekt me erg aan, plus daarbij je creatieve ideeën, maken dit tot iets goeds! Met als topper de laatste foto!

@Bertus voor mijn gevoel wil je leuker gevonden worden dan je als fotograaf bent. Ik snap dat het voor het kind leuk is en wellicht vind de moeder het ook nog leuk. Maar de verhouding die je hier neerzet vind ik nogal vreemd en verwarrend. Ik zie wel dat ze plezier hebben dat is een grote plus. Waarom heb je de foto hier neergezet, wat wil je ervan leren?
Ana loog toen ze zei dat ze de Digi taalbarrière kon doorbreken.

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 03 Mrt 2015 11:38 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Lach jij nog wel eens Paul?

Licht Donker  
.
Ongelezen berichtGeplaatst: 27 Mrt 2015 18:36 
Gebruikers-avatar
 Profiel
@ Marian, de laatste 2 foto's vindt ik erg sterk. De Mickey Mouse en het shirt. Mooie platen :)
@ Bertus, leuke plaat, blik van het ventje spreekt boekdelen.

Deze week bij mijn dochter op school geholpen bij een kunstenaarsproject. Ik had helaas tijdens de sessies niet de beschikking over mijn eigen apparatuur dus het was een beetje roeien met de riemen. Concept was Rembrandt. Toen mijn dochter aan de beurt was snel even mijn eigen camera erbij gepakt en een vluchtige plaat getrokken. Belichting was een kleine zaklamp.

Afbeelding

www.remcovandesanden.nl

ALS Reportage

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 23 Sep 2015 21:44 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Marian, ik vind je kinder foto's altijd erg opvallend, ik blijf er naar kijken... Sterk!

Bertus, lekker vrolijke plaat, leuk!

Remco, rembrandt schilderachtig is-ie zeker. Je moet ervan houden, maar qua concept uitwerking vind ik hem zeker geslaagd. Er lijkt wat detail te missen, maar dat hoort ook wel weer bij het schilderachtige...

Vooruit, van mij ook eens een kinder plaatje. Weer eens iets anders als een landschap. Alhoewel.... ;)

Afbeelding

.

Licht Donker  
.
Ongelezen berichtGeplaatst: 08 Okt 2015 18:33 
 WWW  Profiel
Mark Leeman - Leuke plaat, maar landschap licht je beter.

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 03 Okt 2016 18:25 
Gebruikers-avatar
 Profiel
Kickje na een jaartje ;)

En een klassiek plaatje zoals de meeste dikke buikjes, niet die van mezelf in dit geval... 8-)

Afbeelding

www.remcovandesanden.nl

ALS Reportage

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 09 Okt 2016 14:33 
 Profiel
@ Remco v/s Sanden: Door de harde contrasten (en hoge verscherping?) vind ik deze niet mooi overkomen. Ik zou het wat zachter maken en de buik en zijkant wat egaler op te laten komen.
Sony SLT-A58 | Sony 35mm f/1.8 DT SAM | Sony 50mm f/1.4 | Sony 16-105mm DT f/3.5-5.6 | Minolta - AF 100-300 F4.5-5.6 D APO

Licht Donker  
.
Ongelezen berichtGeplaatst: 10 Feb 2017 17:45 
 Profiel
Ik wil wat meer met bewerking gaan doen en dit is een eerste probeersel. Eigenlijk wilde ik ook nog de pupillen/ogen rood op laten lichten, maar dat krijg/kreeg ik niet goed voor mekaar. Misschien nog eens een avondje voor gaan zitten.

Afbeelding

Licht Donker  
.
Forumindex » Foto's » Portret & Mode
Berichten weergeven van de afgelopen:  
Reageren op dit onderwerp    [ 1404 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 43, 44, 45, 46, 47

Grijswaarden