[ 1334 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45  Volgende
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 28 Okt 2012 20:03 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Snap ik wel .. het is er wat mij betreft bij ingeschoten. Vaak ga ik dan een paar posts terug om te reageren. Zo dacht ik dat ik al gereageerd had op jouw foto's. Soms kun je ook net ongunstig tussen een paar andere foto's staan. Dan krijgt één foto extra aandacht of juist veel kritiek, waardoor je eigen foto dan een beetje wordt ondergesneeuwd....

Nu heb ik je weer met dit bericht naar de vorige pagina gedrukt ;)

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 28 Okt 2012 20:15 
Gebruikers-avatar
 Profiel
haha, en bedankt hoor! ;-) Heb ik weer...;-)
Op jouw foto' s staat jouw dochter toch? Ook een mooie meid! en wel fijn dat ze 'echt ' kan poseren, bij mijn dochter ren ik er maar achteraan en roep ik haar en hopen op een mooie blik :-)

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 28 Okt 2012 20:19 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Dank je.. klopt mijn dochter(s) .. Het is een eeneiige tweeling, dus als eentje geen zin meer heeft heb ik de ander nog ;)
Maar ze kunnen inderdaad heel goed instructies opvolgen... (snel maar weer on topic voordat we op de vingers worden getikt) : )

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 29 Okt 2012 06:36 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
@San en @LvdN prachtige foto's en prachtige dochters! Beiden vind ik ook dat jullie de foto's erg mooi bewerken.

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 12 Nov 2012 22:02 
 Profiel
Schitterende foto's van hele mooie kindjes komen er voorbij.

Ik ga ook even een poging wagen.

Afbeelding

Afbeelding

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 13 Nov 2012 09:14 
Gebruikers-avatar
Moderator
 Profiel
Weest welkom hier Allure!
Over je foto's:
#1 is bewogen en daardoor in mijn ogen niet gelukt
#2 is beter, maar is niet helaas niet ragscherp en je hebt geen interactie met het kind.
Ik snap dat je het zelf leuke foto's vindt, ik neem tenminste aan dat dit je eigen zoon is? Voor buitenstaanders is dit echter niet zo vreselijk interessant vrees ik. Wellicht kun je es rondneuzen hier op DPZ over hoe je je foto's ook voor anderen interessant kunt maken. :)

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 13 Nov 2012 10:45 
Gebruikers-avatar
 Profiel
@Allure,

Ik ben het wel met Rutger eens, niet helemaal scherp, ik vind bij de 2 de achtergrond wel heel mooi

Beetje veel ruis helaas,het was al een beetje laat in de middag, maar vond hem wel lekker herfstig

Afbeelding

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 24 Nov 2012 01:47 
Gebruikers-avatar
 Profiel
LvdN: De ruis stoort mij hier helemaal niet. Mooi moment. Ik vind de centrale compositie en de vierkante crop hier goed werken. Mijn ogen worden direct naar het midden getrokken en gaan daar niet meer weg! :)
Using no Way as Way, Having no Limitation as Limitation...

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 24 Nov 2012 14:06 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Prachtig, met die perspectief lijnen die naar het gezicht gaan. Heerlijke kleuren.
Mensen die nooit lachen kan ik niet serieus nemen.

Licht Donker  
.
 Titel: Re: [verzamel] Zwangerschaps- Baby- en Kinderfotografie
UNREAD_POSTGeplaatst: 26 Nov 2012 22:03 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
@LvdN Altijd fan van je foto's! Dus ook met ruis :)

Afbeelding

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 07 Dec 2012 15:23 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Frank, vind de achtergrond niet echt fijn kijken.

Afbeelding

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 09 Dec 2012 01:27 
Gebruikers-avatar
 Profiel
Vincent: Leuk! Mooi kleurcontrast; past goed bij compositie. Enige miniminpuntje is wellicht helemaal linksboven, iets te diep blauw. Dat is eigenlijk het enige wat mijn ogen af en toe weghaalt van het gezicht.

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 30 Dec 2012 01:13 
Gebruikers-avatar
 Profiel
Bedankt voor de reacties!

@Frankcovic, haha wat een grappig koppie, lekkere frisse foto en mooie kleuren, ik vind zelf ook de achtergrond wel een beetje onrustig

@Vincent, hele mooie kleuren, fel, maar toch warm, mooi mannetje ook

Afbeelding

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 30 Dec 2012 14:08 
Gebruikers-avatar
 Profiel
LvdN: Ik zou liever allebei de ogen scherp willen zien bij deze foto; desondanks: Wow..!! Mooi! :)

Licht Donker  
.
UNREAD_POSTGeplaatst: 01 Jan 2013 15:56 
 Profiel
Ik ben hier (weer) nieuw en ga een poging wagen!

LvdN; Mooi! Had alleen liever het andere oog zonder sprietjes van de muts ervoor gezien.
Vincent; Mijn aandacht wordt meteen naar het gezicht getrokken. Ik vind hem wel mooi kleurrijk, maar hij spreekt me niet echt aan. Kan er niet echt de vinger opleggen waarom niet..
Frankovic; Leuke blik! Had hem alleen bovenaan liever iets krapper gezien en de achtergrond vind ik niet zo fijn.
LvdN; _O_ Heel gaaf! Mooi moment, heerlijk meisje, lekker herfstig. Echt top.

En eentje van mijn kant
Afbeelding

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 02 Jan 2013 01:42 
Gebruikers-avatar
 Profiel
@Hoevenaar en Saskia, bedankt voor jullie reactie!

@Saskia, leuke spontane foto, lekkere snottebellen :-) mooie lichte zw omzetting

Hier nog een keer met dezelfde bontmuts en meisje maar dan van voren

Afbeelding

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 02 Jan 2013 16:52 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
@LvdN ik vind de eerste sprekender, maar had denk ik ook beide ogen scherp gezien. Heb je de tweede ook in kleur? Haar ogen zijn te mooi voor z/w.. ;)

Licht Donker  
.
UNREAD_POSTGeplaatst: 02 Jan 2013 20:45 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
@allure; ik sluit me aan bij de anderen.
@LvdN (1311); mooie kleuren en compo! erg herkenbaar met die takken :)
@Frankovic; beetje hard beeld (licht) en de achtergrond is een beetje onrustig. Eigenwijze blik is grappig
@Vincent; leuk licht!
@LvdN (3012); beide ogen scherp zou idd mooier zijn maar zo is het zeker niet verkeerd!.
@SaskiaLamberts; de snottebellen werken niet voor mij.
@LvdN (0201); klassiek beeld, fraai! (zou deze ook wel graag in kleur willen zien).

Afbeelding

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 03 Jan 2013 22:07 
 WWW  Profiel
Mooi beeld

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 03 Jan 2013 23:16 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
@ Vincent: Sterk beeld, fijn contrast!
@ LVDN: eerste heel mooi, onscherp oog stoort mij niet. Tweede lijkt mij kleur ook mooier.. maar dat kan ook omdat ik die ander in kleur zo mooi vindt. Plus vind ik het oogwit te steriel onnatuurlijk wit (op mijn scherm).
@ Saskia: Leuk portretje, erg guitig snoetje. Vies neusjes vind ik persoonlijk niet kunnen op foto's. Leuk voor de ouders, ik als kijker (ondanks ik zelf moeder ben van 4 kinderen) kijk niet graag naar vieze neusjes van andermans kinderen.
@ Milder: Mooi zwartwit omzetting, fijn scherpteverloop en heerlijk moment gekozen!

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 09 Jan 2013 13:47 
Gebruikers-avatar
 Profiel
wow LvdN. echt mooi die laatste 3 foto's
Im username and I approve this message

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 10 Jan 2013 21:22 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
frankovic: achtergrond is net wat te onrustig, kijkt niet fijn. Ook wat hard geflitst (vooral in dat kwijl goed te zien ;)). Wel mooie ogen!
@saskia: leuke plaat maar net wat te veel contrast naar mijn mening, de schaduwen zijn wel heel erg zwart
milder: mooi!

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 10 Jan 2013 23:42 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Thanx WouterSluis (en de anderen ook) maar ik heb geen flitser gebruikt bij deze foto. Het was een heule warme zomerdag met hard licht. Achtergrond is een hooibaal. Kan inderdaad wat onrustig overkomen, maar vond het wel passen bij deze boerenzoon.

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 10 Jan 2013 23:52 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
oh i stand corrected dan!

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 11 Jan 2013 09:23 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Wat een mooie beelden komen hier langs. Ik gooi even een knuppel in het hoenderhok; maar vrouwen vind ik vaak mooiere beelden (met meer gevoel) van kinderen maken dan mannen. @San: Tweeluik op de vorige pagina vind ik subliem, een heel sereen beeld. Erg mooi! @Marian Korte: Ben echt weg van je zw/w beeld op de vorige pagina. Styling helemaal goed en een prachtige blik van het kind. @ Milder: Mooi fris zw/w beeld met een mooie gezichtsuitdrukking van het kind en idd mooi scherpteverloop. Geniet echt van deze mooie beelden in dit draadje!
"Soms wil ik het hele zoekerbeeld vullen met haar gezicht, zoekende naar haar innerlijke kenmerken. En als ik dan heel dichtbij kom, merk ik dat ik een zelfportret maak in de reflectie van haar ogen."

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 13 Jan 2013 07:57 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Grappige insteek anoniempje ..... en bedankt voor het compliment. :)

@LVDN: Leuk jouw foto is uitgelicht en terecht!! :)

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 16 Jan 2013 19:38 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Allure - heel eerlijk ...leuk voor een familie album maar mij spreekt het niet aan. Het is gewoon niet spannend genoeg voor mij als buitenstaander. Verder ontbreekt het de foto's aan scherpte.
LVDN - herfstsfeer, prachtige kleuren, het centrale werkt hier goed. En ik ben een ruisfreak dus mij hoor je niet klagen:)
Frankovic - expressie van het kindje grappig, maar hier had ik toch even een doekje over het mondje gehaald. Je beeldverdeling vind ik juist wel leuk, achtergrond is te druk weer voor mij.
Vincent - foto knalt van het scherm, fijne compositie en wegkijkende blik werkt hier heel goed.
Saskia - sorry ik vind het een prachtige meisje hoor maar de snottebellen daar hou ik gewoon niet van.
LVDN - prachtige foto meisje met muts, mooi het onscherpe oog, maakt de foto spannend voor mij. Vierkant werkt hier ook erg goed. De zwartwit foto is ook mooi, alleen minder spannend. Het wit is mij iets te wit, zeker haar oogwit komt mij te hard over.
Milder wat een heerlijk portret, ontwapend spontaan hier hou ik van. Zo'n foto wil een ouder van zijn kind graag groot aan de muur. Lekker anders en prachtig!
Afbeelding

Afbeelding

Licht Donker  
.
UNREAD_POSTGeplaatst: 19 Jan 2013 14:44 
Gebruikers-avatar
 Profiel
Marian: Die laatste... Leuk! :)

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 19 Jan 2013 15:18 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
LOL Marian wat goor tanden poetsen met pindakaas!! Echt iets voor jou! Jouw fotografie heeft toch vaak een biografisch gehalte? ;)
Goed tweeluik die eerste... Gevoelsmatig zou ik de foto's omwisselen en ik vraag me af of het ook niet grafisch fijner kijkt i.v.m. de donkere schaduw aan de linkerzijde van de rechterfoto.

Licht Donker  
.
UNREAD_POSTGeplaatst: 19 Jan 2013 20:52 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Ja in alle foto's zit altijd iets van mijzelf hoor:) haahha
Ik ga het morgen eens proberen het omwisselen kijken thanks voor het meedenken!

Licht Donker  
.
Forumindex » Foto's » Portret & Mode
Berichten weergeven van de afgelopen:  
Reageren op dit onderwerp    [ 1334 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45  Volgende

Grijswaarden