Ach, wat hebben we nog te verliezen? Ik gooi d'r gewoon weer'n foto op ;-)
@Ramon: De blik is er wel, maar het ventje zelf is een beetje verstopt, als je dit bewust hebt gedaan natuurlijk prima. De ogen lijken op de kleuren van de omgeving, maar toch nèt iets blauwer.
@Fankovic: 1. is leuk en origineel, had het kader nèt wat ruimer willen zien, in ieder geval dat de baby er vrijwel helemaal op staat. 2. Is een mooi portret in de omgeving, stoere blik, compo is prima. Alleen twijfel ik over de onscherpe voorgrond en of ik't vind afleiden. Misschien dat ik alleen dus aan de onderkant wat zou afhalen, komt ze meteen wat prominenter in beeld hoewel ik dat niet noodzakelijk vind.
@Marsm: Leuk moment. Toch zou ik er nog een aantal dingen aan verbeteren: Compositie is vrij centraal, onscherpte door beweging in de handjes: misschien bewust maar misschien ook niet, ze kijkt de kijker niet aan; niet noodzakelijk maar maakt het wel leuker, boven ooghoogte gefotografeert; je betrekt de kijker er meer in door je dochter op ooghoogte te fotograferen. Verder kan er aan contrast en licht ook nog wel wat gebeuren, maar door bewust op je techniek (sluitertijd bijv) te letten, de compo te verbeteren en op ooghoogte te gaan zitten kun je al'n hoop stappen zetten.