[ 7 berichten ] 
 Titel: Een paar van de laatste tijd
UNREAD_POSTGeplaatst: 16 Okt 2012 20:45 
 WWW  Profiel
een doorsnede uit een aantal verschillende sessies

1
Afbeelding

2
Afbeelding

3
Afbeelding

4
Afbeelding

5
Afbeelding

6
Afbeelding

7
Afbeelding

8
Afbeelding

9
Afbeelding

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 16 Okt 2012 21:33 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
heb je op 1 een tepel weggeshopt? Verder is t door de harde schaduw van dr bloes nogal een vreemde area

De rest is des piars. Ik zou op 6 wel t muurtje verlengen zodat je dat lichte hoekje kwijt bent.

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 17 Okt 2012 11:18 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Die #6 vind ik nogal afwijkend van wat je hier normaal laat zien, en heeft iets van aangename zelfspot in zich. De kleuren knallen lekker de kamer binnen hier, het giftige groen stoot af maar geeft er ook een bizar sfeertje aan. Leuk.

Bij #8 zie ik ook iets van een echte oogopslag, 5 heeft fijne schaduwen en #4 kan zo het mannenblad in.

De andere foto zijn me te statisch, vooral #7. Ik ben benieuwd wat je aanspreekt in de foto, ik zie verkramping in iedere vezel.
vrij zacht met regen

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 17 Okt 2012 20:28 
 WWW  Profiel
de hele muur op 6 is rechts een geshopte copie van links. Ik heb er flink mee lopen schuiven en dit kwam het meest geloofwaardig over. Anders werd het straatje erg smal, maar ik begrijp je punt zit zeker iets in.
Borst heb ik voor FB idd iets moeten kuisen, had hier beter een topless foto kunnen zetten, maar dan had ik er voor 1 foto 18 plus van moeten maken...
thanks

ben met je eens fliert dat 7 de minste is. Twijfelde ook, maar had er op FB goede recensies over gekregen. Beter luister ik naar mezelf ;-)) Gelukkig had ik dat al een beetje gedaan en de 2 die de tien vol hadden kunnen maken, heb ik maar weggelaten.

Licht Donker  
.
 Titel: Re:
UNREAD_POSTGeplaatst: 17 Okt 2012 20:40 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
piar-fotografie schreef:

de hele muur op 6 is rechts een geshopte copie van links. Ik heb er flink mee lopen schuiven en dit kwam het meest geloofwaardig over. Anders werd het straatje erg smal, maar ik begrijp je punt zit zeker iets in.
Borst heb ik voor FB idd iets moeten kuisen, had hier beter een topless foto kunnen zetten, maar dan had ik er voor 1 foto 18 plus van moeten maken...

Ik bedoel de kopse kant van t LINKER muurtje he :)

Grappig dat FB een vleeskleurige bapao wel goedkeurt. Als fotograaf zou ik daar wel wat problemen mee hebben, dit ziet er zo gek uit dat t de foto niet waardig is. IMO.

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 17 Okt 2012 21:43 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
doet FB dat nog steeds trouwens? ik heb wel recent heel veel onbedekte pics op FB gezien.
Delusional Insanity

Site | Portfolio | Rss

P.S.
I have very strong outlooks of my own in everything anyhow related to art.

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 18 Okt 2012 19:19 
 WWW  Profiel
FB wordt alleen maar erger. Ze hebben zomaar 3 foto's uit mjn profile verwijderd waar met heel veel fantasie een tepel te zien was. Krig je alleen een mailtje met de mededeling dat het gedaan is. Dat gaat ze (hier in Europa) nog eens de das omdoen denk ik zo. Je leest niet anders bij anderen dat ze weer een tijdje een ban hebben gehad.

Licht Donker  
.
Forumindex » Foto's » Portret & Mode
Berichten weergeven van de afgelopen:  
Reageren op dit onderwerp    [ 7 berichten ] 

Grijswaarden