[ 1334 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45  Volgende
 Titel: Re: [verzamel] Zwangerschaps- Baby- en Kinderfotografie
UNREAD_POSTGeplaatst: 25 Jun 2012 23:02 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Onnologchies, ik vind ze een beetje grauw en grijs. De onderste is lullig gekadreerd (zie: voetje)
Frankovic, ik vind de omzetting naar BW niet zo mooi. Het maakt de foto heel druk. Het idee vind ik verder (kadrering) wel tof. De tweede is wat mij betreft slechts een kiekje.
LvdN, de tweede is tof! Bij de eerste ben je ietsje te hard gaan saturaten, naar mijn smaak.
LindsayB, +1EV
LorenzoDeCestaro, ik vind de eerste twee eerlijk gezegd niet goed genoeg voor het topic. (kadrering kan beter, eerste foto is scheef en niet heel scherp, en de tweede is overbelicht) De 3e en 4e vind ik daarentegen wel netjes. :)
vandermark, Mooie foto's!
amused, ze lijken me niet zo scherp? (mooie blik, tweede foto van je)
janneke, hij is niet scherp?
BFrins, vooral die tweede vind ik heel tof! (is qua kadrering imo mooier dan de eerste)

Genoeg voor nu.

-1-

Afbeelding

Licht Donker  
.
UNREAD_POSTGeplaatst: 29 Jun 2012 11:10 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
@LvdN I'm lovin' it! Ogen knallen er mooi uit bij de eerste! Bij de tweede wellicht wat teveel geknoeid met het ijsje waardoor het snapshot-gehalte wat toeneemt.

@marg Foto is leuk, nabewerking is verschrikkelijk minder mooi.

@Lindsay Wat ellenvandrunen zegt, zeg ik ook.

@ramon Mooi moment dat 'ie recht in de camera kijkt.

Afbeelding

Afbeelding

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 19 Jul 2012 19:45 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
@Ramon Mooi moment heb je daar te pakken.

@Frank #1 leuk moment, maar maakt een wat rommelige indruk.
Het moment met vrouw + kinderen is erg leuk.
#2 Meisje is eenzaam in het grote bos, wel een beetje klein? Ik zou toch wat dichter bij gaan staan...

Even mijn eigen dochter showen.
Is het een beetje foto waardig?
Afbeelding
[5D][17-40L] [50 1.4] [28-105 USM] [70-200 L 2.8] [430EX]

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 23 Jul 2012 13:27 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Ach, wat hebben we nog te verliezen? Ik gooi d'r gewoon weer'n foto op ;-)

@Ramon: De blik is er wel, maar het ventje zelf is een beetje verstopt, als je dit bewust hebt gedaan natuurlijk prima. De ogen lijken op de kleuren van de omgeving, maar toch nèt iets blauwer.
@Fankovic: 1. is leuk en origineel, had het kader nèt wat ruimer willen zien, in ieder geval dat de baby er vrijwel helemaal op staat. 2. Is een mooi portret in de omgeving, stoere blik, compo is prima. Alleen twijfel ik over de onscherpe voorgrond en of ik't vind afleiden. Misschien dat ik alleen dus aan de onderkant wat zou afhalen, komt ze meteen wat prominenter in beeld hoewel ik dat niet noodzakelijk vind.
@Marsm: Leuk moment. Toch zou ik er nog een aantal dingen aan verbeteren: Compositie is vrij centraal, onscherpte door beweging in de handjes: misschien bewust maar misschien ook niet, ze kijkt de kijker niet aan; niet noodzakelijk maar maakt het wel leuker, boven ooghoogte gefotografeert; je betrekt de kijker er meer in door je dochter op ooghoogte te fotograferen. Verder kan er aan contrast en licht ook nog wel wat gebeuren, maar door bewust op je techniek (sluitertijd bijv) te letten, de compo te verbeteren en op ooghoogte te gaan zitten kun je al'n hoop stappen zetten.

Afbeelding
Canon EOS 60D :: Sigma 10-20mm :: Sigma 30mm f/1.4 :: Sigma 50mm f/1.4 :: Tamron 90mm f/2.8 :: Canon Speedlite 430EXII :: Yongnuo YN-460 II :: Yongnuo YN-560 II::Cactus V5

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 23 Jul 2012 16:15 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Ramonkienhuis: beetje krap, het beeld doet me niet veel.
Frankovic: 1e idd beetje rommelige voorgrond, maar heerlijk momentje daar in het midden.
2e vind ik ge-wel-dig :)
Marsm104: ik vind 'm nogal flets, met een beetje nabewerken maak je 'm veel frisser. Ook schiet je van boven, probeer eens op ooghoogte een foto te knippen (wat Ramirezi zegt). Wel een lekker ondeugend koppie.
Ramirezi: :heart: lekker fris beeld
C:5DII|24|35|40|50|100|135 N:FM|50 R:GRD|XR1|28|35|50 B:ECTL|50|80 A:TLR|75 Y:TLR|75

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 23 Jul 2012 20:29 
Gebruikers-avatar
 Profiel
@Ramon, heel leuk, mooi moment inderdaad, ik zou misschien een klein stukje van links afhalen, zodat de aandacht nog iets meer op het jongetje valt
@Francovic, leuk doorkijkje!leuk bedacht. Die 2e vind ik ietsje te ver weg, maar wel mooi met die bladeren
@Marsm, leuk koppie, verder vind ik de foto een beetje donker
@Ramirez,idd lekker fris, leuk kindje ook. Als hij /zij in de lens had gekeken had ik het mooier gevonden

Afbeelding

Afbeelding

Licht Donker  
.
UNREAD_POSTGeplaatst: 12 Aug 2012 06:46 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
@ramonkienhuis; mooie ogen, perfect in de camera gericht.
@Frankovic; 1)leuk moment! vind de mensen die het doorkijkje vormen wel een beetje afleiden. 2) Misschien een beetje ver af maar dat maakt het ook wel weer origineel, Leuk dat ze zo op die steen staat met al dat groen om haar heen.
@marsm104; ik ga mee met Ramirezi
@Ramirezi; Leuk fris en heeft diepte. De hartjes die uit het hoofd van het kindje op de voorgrond komen doen de dieptje een beetje teniet, dat is wel jammer.
@LvdN; Beiden erg fraai met een mooie sfeer. Die analoge look (zo noem ik het maar even) vind ik wel prettig kijken. De eerste vind ik rechts een beetje krap, de herhaling van de bloemen is leuk!

Afbeelding

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 16 Aug 2012 15:32 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
@Ramirezi: mooi fris beeld! Jammer dat de handjes er niet op staan
@LvdN: erg sfeer vol, mooie bewerking. die ogen op foto 1!!
@milder: lekker eigenwijs, foto oogt wat rommelig..

mijn 2 kids:

1.
Afbeelding
2.
Afbeelding
10,1 MP APS-C CMOS-sensor met DIGIC III-processor..... - Canon 30 (analoog) te koop.

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 10 Sep 2012 14:49 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Whow, da's ver terugscrollen! Even mijn reactie op deze bladzijde:
@LvdN: Bedankt voor je reactie. Oogcontact had idd nog meer aandacht naar het hoofdonderwerp getrokken. Op jou 1e zijn de kleuren en de blije uitdrukking die de aandacht trekken. Op nummer twee de sfeer en mooi scherpteverloop, met name die 2e vind ik erg mooi, ook in nabewerking (tikje onrustige bokeh misschien, maar da's echt zoeken).
@Milder: Fantastiche plaat, door belichting aandacht op de juiste plek. Jurkje is lekker fout :) Over jou reactie waarvoor dank: de hartjes vielen mij (later) ook op, ben ik het zeker mee eens.
@Potr: Bedankt voor je reactie, compo had idd ietsje beter gekund. Jou platen zijn ook lekker fris, mooie catchlights. Vind de 1e uitsnede minder dan de 2e. Ideetje: Klein hoofdlicht erbij en de dish als fill gebruiken, voor wat meer contrastrijke/harde foto's, al moet dat wel je smaak zijn.

Afbeelding
Canon EOS 60D :: Sigma 10-20mm :: Sigma 30mm f/1.4 :: Sigma 50mm f/1.4 :: Tamron 90mm f/2.8 :: Canon Speedlite 430EXII :: Yongnuo YN-460 II :: Yongnuo YN-560 II::Cactus V5

Licht Donker  
.
UNREAD_POSTGeplaatst: 13 Sep 2012 08:38 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Schattige kinderportretten op deze pagina....

Afbeelding

Laatst gewijzigd door San op 25 Sep 2012 15:40, in totaal 1 keer gewijzigd.

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 14 Sep 2012 09:58 
Gebruikers-avatar
 Profiel
@Milder, grappig meisje,ik vind de achtergrond ook wel een beetje druk
@Potr, mooi zacht
@Ramirezi, leuk die herhaling van het rode
@San, mooi tweeluik, iets lichter zw bij je dochter lijkt me ook wel mooi, dan passen de foto's nog beter bijelkaar

Afbeelding

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 02 Okt 2012 14:43 
Gebruikers-avatar
 Profiel
@ Francovic: Die 1e: Leuk! Ik vind zelf de voorgrond niet storend, mijn ogen worden gelijk daar voorbij gericht..
@ San: erg sfeervol, mooi!

Daphne:

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding
Using no Way as Way, Having no Limitation as Limitation...

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 02 Okt 2012 21:24 
Gebruikers-avatar
 Profiel
Afbeelding

Afbeelding

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 04 Okt 2012 17:54 
Gebruikers-avatar
 Profiel
@LvdN: Die 1e vind ik gaaf, vrolijke sfeer & kleurtjes! :) Dat ie het beeld uitkijkt vind ik bij deze foto eigenlijk ook wel iets toevoegen...

Licht Donker  
.
UNREAD_POSTGeplaatst: 05 Okt 2012 10:00 
 WWW  Profiel
Ook maar eens een plaatje laten zien.

Een van mijn zoons met zijn loopfiets, afgelopen zomer.
Afbeelding

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 06 Okt 2012 11:53 
Gebruikers-avatar
 Profiel
pOZORjED: Eerlijk gezegd doet die foto mij weinig; ik vind het gezicht wat donker en onscherp. De ruis in deze foto (in het gezicht) vind ik ook wat minder (hoewel ik soms best fan ben van ruis). Ook de compositie spreekt mij weinig aan. Ik heb het gevoel dat het over moet komen als een 'actiefoto' (o.a. door het grote voorwiel), maar toch komt het op mij wat statisch over. Ik denk door wat meer te spelen met (schuine) lijnen & DOF dat je meer kunt bereiken.

Feline:
Afbeelding

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 06 Okt 2012 17:32 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
René, waar blijven de foto's ?
Alle repliek is onwelkom mannen!

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 09 Okt 2012 21:52 
Gebruikers-avatar
 Profiel
@Hoevenaar, bedankt voor je reactie!
Lief doorkijkje die van jou, mooi zo in het licht zwart wit

Afbeelding

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 20 Okt 2012 15:21 
 WWW  Profiel
Over het algemeen is mijn mening dat ik de kinderfoto's vaak veel te poezelig vind in deze groep. Zoete roze en blauwe wolken zijn niet aan te slepen! Ik heb het al vaker opgemerkt trouwens. Gelukkig zie ik de laatste tijd ook wat andere smaken voorbij komen.

Bouwvakker:
Afbeelding

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 20 Okt 2012 17:36 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
LvdN 31-05 lekker heldere foto, die ogen knallen, het is niet 100% zwart/wit toch..lijkt groenwaas over te zitten.
Ramonkienhuis 25-06 leuk moment gepakt.
San 13-09 ik had deze al gezien en blijft boeiend. Je hebt een hele fijne stijl hoe je je kids op de foto zet!
LvdN 14-09 leuk beeld, lekkere stijlen en kleurtjes bij elkaar. Denk dat deze kleurtoon goed gekozen is, anders zou de lucht wel erg hard en licht zijn. Leuk hoe het meisje ook zo ligt:)
Hoevenaar 06-10 mooi zacht, de spijltjes maken de foto spannender dan zonder. Lief fijn beeld en wat een mega lange wimpers zeg!
Fokke 20-10 heerlijke foto!..prachtige lichaamstaal en expressie, heeft iets aandoenlijks:)

2 van mij...Lucy 4,5 jaar.

Afbeelding

Afbeelding

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 20 Okt 2012 20:57 
 WWW  Profiel
Haha, heerlijk weer Marian.

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 22 Okt 2012 12:28 
Gebruikers-avatar
 Profiel
Fokke van Saane: Gaaf, in mijn gedachten zie ik hem die zware hamer al gebruiken!
Marian Korte: Mooi hoe jij iedere keer zo'n geweldige uitdrukking weet te vangen, ik dacht eerst dat het twee verschillende kinderen waren.. :) Er zit veel in; ik blijf er naar kijken!

Britt:
Afbeelding

Licht Donker  
.
UNREAD_POSTGeplaatst: 23 Okt 2012 22:48 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
@Fokke: Heerlijk die houding, geweldig hoe hij daar staat!
@Marian: Geniet altijd weer van jouw ideeën en uitwerking. Jaloers soms op jouw creativiteit!!
@Hoevenaar: Schattig!

When I grow up I want to be ...

Afbeelding

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 25 Okt 2012 14:56 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Fokke: gaaf hoor. Geposeerd, maar toch niet storend en mooi uitgevoerd.
Marian: Ook een mooie aanvulling hier. Met humor en sfeer neergezet!
Hoevenaar: kan me voorstellen dat de ouders er bij wegsmelten. Maar vind het wat een 'albumkiek' Niks mis mee, maar voor nu niet zo pakkend voor mij.
San, leuk bedacht

Afbeelding

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 26 Okt 2012 12:48 
Gebruikers-avatar
 Profiel
San: Mooi! Zo te zien heb jij genoeg creativiteit...
Vincent: Erg sfeervol, en wat een uitdrukking! :)

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 26 Okt 2012 13:41 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
@ Fokke, leuk om te zien, grappige houding en leuke omgeving
@ Marian, leuk hoor
@ Hoevenaar, niet zo bijzonder
@ San, leuk en goed uitgevoerd
@ Vincent: erg mooi!
"...but remember, there are no stupid questions, just stupid people." - Mr. Garrison, South Park 1997

Licht Donker  
.
UNREAD_POSTGeplaatst: 27 Okt 2012 15:03 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Leuk Vincent, volgens mij had je het eerst zonder texture/achtergrond geplaatst. Ik vind deze veel beter!

Afbeelding

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 28 Okt 2012 12:23 
Gebruikers-avatar
 Profiel
@Marian, mooi en leuk die 2 tegenovergestelde types

Afbeelding

Afbeelding

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 28 Okt 2012 16:36 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Prachtig die ogen in de bovenste LVDN .. jouw dochter? Heel mooi meisje!
Ook de foto die je geplaatst hebt op: 14 Sep 2012 09:58 (op het bankje) kan zo als sfeerfoto in een catalogus!

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 28 Okt 2012 19:40 
Gebruikers-avatar
 Profiel
Bedankt San! Is idd mijn dochter, ze wordt bijna 3.

Die van jou vind ik ook heel mooi, allebei die met Beyonce en de met de ballonnen. Ik wilde er al op reageren, maar ik was een beetje chagerijnig dat niet veel reacties had en had daarom vanochtend ook geen zin om ze te geven, kinderachtig he? haha ;-)

Licht Donker  
.
Forumindex » Foto's » Portret & Mode
Berichten weergeven van de afgelopen:  
Reageren op dit onderwerp    [ 1334 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45  Volgende

Grijswaarden