53cent: Ik vind het contrast in deze niet prettig. Dat is een smaakkwestie. Ik blijf het toch leuke beelden vinden met dat nepsnorretje!
delusionalinsanity: Tweede vind ik beter, witte vlek op de eerste vind ik toch te nadrukkelijk aanwezig en leidt af. Ik ben wel benieuwd naar je werkwijze van deze beelden.
markmark: Stoer beeld .. het feit dat je de ogen niet ziet, maakt het juist sterker denk ik.
Marian Korte: Ik had ze al gezien op FB.. Je kan inmiddels een fotoboek laten drukken met foto’s van je vader! Altijd heel verhalend, geweldig model! Foto van je zoon ook weer heel mooi, fijne zwartwit omzetting en gebruik van onscherpte!
Soulpic: Ik vind het niet echt een portret. Zou wellicht in een serie met context sterker zijn?
Pinal: Echt heel fraai, maar had ik al geschreven.
KazU: Mooi, klassiek beeld door de zwartwit omzetting, tijdloos gezicht ook (op de piercing na ; ))
fliert: Mooi beeld, kan alleen moeilijk definiëren waarom... Mijn ogen worden steeds getrokken naar de bloemen en kaarsje op tafel. Ik weet niet het licht valt zo mooi…
HarmK: Mijns inziens had je er meer uit kunnen halen. Of de boodschap duidelijker kunnen brengen? Ik ben benieuwd wat je doel was met deze foto.
Schoolopdrachtje. Credits naar Lothian. Geïnspireerd door de prachtige foto die hij heeft gemaakt van zijn dochter!