[ 13 berichten ] 
 Titel: 16+ Cleo en de stoel
UNREAD_POSTGeplaatst: 20 Aug 2012 07:34 
 WWW  Profiel
Enige tijd geleden samen met model Cleo een shoot gedaan met een stoel.
Niet het 'gebruikelijke' beauty/glamour stijl, maar toch, ik wil jullie de resultaten niet onthouden.

1
Afbeelding

2
Afbeelding

3
Afbeelding

Meer van deze serie, en veel ander werk, op http://www.fotoshowroom.nl/portfolio.html

Coen

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 20 Aug 2012 16:43 
 WWW  Profiel
Ik vind de redelijk veel voorkomende klassieke naakt pose's altijd wel wat hebben, zo ook in dit geval. Jammer van de lelijke stoel.
"Nonsense, Bond-san. That Leica is for a child. Here, use my Fujica instead!"
_Tiger Tanaka

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 28 Aug 2012 07:43 
 WWW  Profiel
Dank voor uw reactie, Dirkvreugd. Leuk de laatste zin; "Jammer van de lelijke stoel". Op andere fora vordt de stoel juist zo fraai gevonden...;-)

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 28 Aug 2012 13:27 
Gebruikers-avatar
 Profiel
Nou ben ik bepaald geen modelshootshizzle-expert, maar ook ik vind de stoel verder echt niets toevoegen. Het zijn geen verkeerde foto's, maar wat de stoel nou erbij doet. Foto 2 vind ik nog wel ok, daar zit wel interactie in met de stoel.

Licht Donker  
.
 Titel: Re: 16+ Cleo en de stoel
UNREAD_POSTGeplaatst: 01 Sep 2012 15:58 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Ik vind in foto één veel interactie met de stoel: je kan het model zo uitknippen haar er op plaatsen. ^O_

Met de stoel zelf heb ik geen probleem: hij is erg banaal, en daarom juist goed.
Banaal en interessant, of mooi en lelijk, grenzen soms aan elkaar.
Als het een designstoel was geweest, had deze misschien onterecht te veel aandacht getrokken.

Foto drie vind ik geforceerd qua verhouding model tegenover stoel.

Mooie beeldverhouding.

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 21 Sep 2012 21:46 
 WWW  Profiel
16+?

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 25 Sep 2012 09:34 
 WWW  Profiel
@ HugoArts en Rooseveld, dank voor jullie reactie's. Heerlijk hoe verschillend mensen reageren op dezelfde foto's. Onderstreept nog 'es lekker hoe subjectief het bespreken van foto's is.

@ TommyK, yep, in mijn ogen echt 16+. Ook al staan er niet echt borsten of schaamstreek op, het blijft een blote vrouw. En echt niet iedereen ziet dat graag zonder waarschuwing op het werk over zijn beeldscherm rollen.... Beter gewaarschuwd dan een rooie boei.....

Coen (die al weer hard aan de volgende serie's werkt)

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 01 Dec 2012 11:04 
 WWW  Profiel
Is dit één van de wensen die op jouw lange lijst stond die jij mij liet zien Coen? Want daar stonden zoveel dingen op waar dit thema ook maar goed tussen zou kunnen hebben gestaan :-)

~

Barry

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 04 Dec 2012 08:41 
 WWW  Profiel
Hey Barry,

dit is inderdaad één van de items van mijn lange fotografische wishlist. Met een van deze foto's ben ik onlangs tot de nominatie's van de Bondswedstrijd FotoIndividueel doorgedrongen. Helaas geen prijs of eervolle vermelding.

groet Coen
http://www.fotoshowroom.nl

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 10 Dec 2012 21:46 
Gebruikers-avatar
 Profiel
Voor mij nummer 1.
Sterke foto.
2 vind ik het model niet voordelig overkomen gezien de cellulitis of zoietis.
3 vind ik wat ingewikkeld.
Het oog erachter is belangrijker dan de camera

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 09 Apr 2013 09:21 
 WWW  Profiel
> 5.000 views!!!! Is dat tijd voor een nieuwe serie foto's, of op naar de 10.000?

Coen

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 09 Apr 2013 22:57 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
verander de titel van 16+ naar 18+ en je zult het misschien wel halen.

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 10 Apr 2013 09:47 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Persoonlijk is dit soort fotografie niet mijn ding. Maar toen ik je website bezocht Coen zag ik de prachtige fotos die Opa Gert heeft gemaakt heul lang geleden. Een hele mooi tijdsaanduiding en mooi uitgevoerd. Ik vond het heel leuk ze te bekijken.

Licht Donker  
.
Forumindex » Foto's » Portret & Mode
Berichten weergeven van de afgelopen:  
Reageren op dit onderwerp    [ 13 berichten ] 

Grijswaarden