dirkvreugd schreef:
Het effect van de watermuur vind ik zeker cool maar doordat je zo close schiet is het effect van de sprong weinig spectaculair. Ook het feit dat er geen decor ofg omgeving is maakt het allemaal wat onrealistisch. In een matrixachtige setting bijvoorbeeld kan ik me goed voorstellen dat het er erg cool uitziet.
1 vind ik de gaafste vanwege de springhouding/pose.
Bij 1 foto zie je de grond niet, dus kan ik je opmerking nog plaatsen, maar bij de andere twee zie je de grond in beeld, dus hoeveel ruimer moet ik nog schieten. Dat heeft geen meerwaarde, alleen maar negatief want dan wordt het model in verhouding kleiner. Ik zit ook op de grond voor een maximaal hoogte effect. Nog hoger springen is wellicht een optie, maar best riskant voor het model. Erg glad en wiebelig.
Ik ga zeker nog met andere achtergronden experimenteren, maar het nadeel daarvan is dat je op zwart de druppels het beste ziet. Verder zal ik ook zeker gaan proberen om de watermuur vanaf de zijkant te fotograferen, lijkt me ook mooi.Kortom, een eerste begin en nu de variaties gaan bedenken. Ook in licht en props.