[ 5 berichten ] 
 Titel: A little color between the blacks
UNREAD_POSTGeplaatst: 27 Jul 2012 15:29 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Zoals velen andere hier, post ik nog maar weinig. Mede omdat ik niet zoveel tijd meer heb
voor vrij werk. Vroeger werd er ook meer gereageerd als nu. Vandaar dat er natuurlijk
een topic voor geopend is. Ikzelf reageer ook nog maar nauwelijks, maar dat wil niet
zeggen dat ik niet kijk.

Deze shoot heb ik al een tijdje terug gedaan, maar nog geen mogelijkheid om het te plaatsen.

Model: Melissa
Visagist: Esther

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

7.
Afbeelding

8.
Afbeelding
1D mark IIII, (2x) EOS 5D mkII, 2,8/16-35mm L USM, 1,8/28mm 1.2/50mm L USM, 2.8/90mm MACRO, 2.8/70-200mm IS II L USM, 4.5-5.6/100-400mm IS L USM, 2.8/300mm IS USM, Extender 2.0, 550EX, 580EX II

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 27 Jul 2012 16:37 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Beetje foute titel ;), maar de foto's maken een boel goed. Technisch perfect en daarnaast gewoon strakke plaatjes. Wel typische Melissa houdingen. 2 vind ik beduiden minder, het spel met de omgeving en het licht is daar gewoon net niet. 1,5 en 7 spreken mij het meeste aan.

Licht Donker  
.
 Titel: Re: A little color between the blacks
UNREAD_POSTGeplaatst: 27 Jul 2012 22:20 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Ik vind het erg mooi. Met name nummer 1, 5 en 6. De omgeving is er erg mooi bij betrokken geraakt. Sferisch neergezet en een hele mooie toning. Erg mooi om naar te kijken.

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 28 Jul 2012 22:03 
 Profiel
Mooi! Misschien had op sommige foto's de vignettering misschien nét wat minder gekund, met name de gekleurde.
Ik moet je wat beCanon. Iets wat ik eerder Nikon. Ik ben je Sony.

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 29 Jul 2012 10:14 
Gebruikers-avatar
 Profiel
Ja mooie serie... valt me op dat je in de close ups wat krap kadert. Dan zie ik het persoonlijk liever nog krapper ipv net aan.
Nr.1 vind ik wat te donker/grijzig ogen, wel fraai beeld.
Nr.3 de takken en pose doen me denken aan een "gevangen/in de macht van" gevoel, waarschijnlijk niet de bedoeling maar ik vind het hierdoor de beste van de serie.
Nr.5 moor surrealistisch beeld door het dof gebruik....tof beeld.
Mooie kleuren in 7 en 8... heerlijke pose en blik van model in nr.7, qua bewerking lijkt het model wel iets teveel oplichten vergeleken met de heide achtergrond.
van alles wat.

Licht Donker  
.
Forumindex » Foto's » Portret & Mode
Berichten weergeven van de afgelopen:  
Reageren op dit onderwerp    [ 5 berichten ] 

Grijswaarden