Even alleen deze pagina...
@Ramirezi: mooie gelaagdheid, bijna abstract lijnenspel ipv landschap... wel vid ik de kleuren net ff té knallend en vraag ik mij af hoe hij zou zijn met blauwe licht ipv dat doordringende wit
@Robert_W: lekkere sfeer maar ik vind de donkere voorgrond net ff te overheersend
@Catflap: leuk die IR, de bovenste maakt ook een mooi beeld, de onderste moet het vooral van het effect en het onderwerp hebben
@Gdzr: mooie inleidende voorgrond die helaas nergens toe leidt... ik mis duidelijk iets in dit beeld
@DJKEVKE: beeld spreekt mij niet echt aan, kleuren erg HDR achtig maar een beetje ranzig. Als de lucht wat donkerder en dreigender was geweest en wellicht als Ellen zegt met langere sluitertijd, a/d andere kant krijg je dan een blur van de boot. Overigens zit de boot niet lekker in de compositie, boot te klein en brug te groot denk ik
@Eric_vr: boom meer naar links had het spannende gemaakt, wel lekker diepteloos!
@Topic2.nl: dan onnatuurlijke kan ik mij voorstellen wat de meeste zeggen maar het kan wel als je een koufront boven je hebt en tegen de achterkant aankijkt (zie bijv.
deze foto) maar met wat nabewerking zou dat mooier uit kunnen komen. Wel zou ik zelf de rechter treinpaal er niet op hebben gezet of juist aan de linkerkant er ook een bij voor een mooie symmetrie.
@Arumes: heel verhaal... maar toch doet de foto mij niet zoveel, kleurtjes zijn leuk maar het totaalbeeld vind ik niet zo spannend
@nielsast: als gezegd mooie locatie en mooi licht... maar er is hier meer mogelijk. Juist het water maakt die beeld interessant maar ik zie zoveel rots...
@de klaas: mooie toning (midden op de dag?) en mooie locatie maar toch pakt het beeld mij niet echt, zie vooral veel weg die nergens heen leidt en alle interessant mooie onderwerpen (kerkje, bergen, etc.) zijn fotografisch naar de achtergrond gedrukt.
@Sophia: prachtig die lucht en geweldige kleuren! Wat voorgrond en landschap betreft is het wat ondergeschikt
@nielsast: fraai! mooie kleuren, mooie groothoek en prachtig moment van de dag!