Marsel, bedankt voor je uitgebreide comments!
Over het algemeen kan ik mij er wel in vinden.
4 vond ik een erg typisch beeld van wat je veel tegenkomt in het Namibische landschap, vandaar dat ik hem erg goed tussen vond passen. Maar ik kan mij voorstellen dat deze wat druk gevonden wordt.
Epupa vond ik erg mooi. Ik heb het gevoel dat er fotografisch meer uit te halen was uit deze plek, helaas kreeg ik daar behoorlijk last van buikkrampen en was ik genoodzaakt tot een aantal uren in bed door brengen. In ieder geval kun je op een aantal plekken heel dicht op de watervallen komen, en is het omgeven door hoge groene palmen - best een paradijsje dus.
Chobe hebben we uiteindelijk het beste kunnen zien via boottrips op de Chobe river vanuit Kasane, wat ik erg de moeite waard vond, maar waar het vrij druk was met ander bootjes. In het park zelf zijn we niet heel lang geweest, hier was het echter wel wat rustiger. Helaas begon de tijd wat op te raken, daarbij was de Savuti campsite echt belachelijk duur (USD50 pp. pn. om in je eigen tent te mogen liggen...).
U1 is vanaf de top van Big Daddy. Geen gemakkelijke klim, maar toch zeker de moeite waard. Voor goed licht is de top 's ochtends (wat wij gedaan hebben) achteraf niet geheel ideaal vond ik. Vooral omdat je te lang bezig bent met boven komen en de zon dan al vrij hoog staat. Als je de volgende keer gaat zou je het 's avonds eens moeten proberen, zodat je met mooi laag licht het duinlandschap kun pakken.
Bij U4 hoor ik vaak dat het jammer gevonden wordt dat er boven en onder weinig ruimte is. Zelf heb ik dat niet zo, toch ook wel leuk om te horen dat jij er blijkbaar ook niet heel erg mee zit (ervanuit gaande dat je er anders wel iets over gezegd zou hebben...). Qua helderheid heb ik weinig aan de boom gedaan, hoogstens heb ik de lucht iets tegengehouden. Ik zal er nog eens mee spelen.
En ja, aan het einde van de reis (eind mei) was het flink koud, heb met lange kleding en ski-jas staan bibberen bij het kampvuur.....

@ bazzio en objectief, ik was even vergeten jullie nog te bedanken voor de aanvullende commentaren op plaatje no. 4, wat ik weldegelijk erg waardeer! Thanx dus