@juul: mooi zacht, fijne kleuren. (26-04)
@petrov: heel hard licht en de kont van een vlieg. Hm, kan wel beter denk ik. Idee met de lijnen in de achtergrond is wel goed.
@Sophia: kind in tulpenzee: heerlijk sprankelende plaat!
@San: kleur en belichting heel fijn. Ik vind alleen de composities net niet optinaal. Bij de linker heb je boven de bloesem een groot vlak niks en datzelfde heb je rechts van de bloesem op de bovenste plaat.
@juul: lekker fris en zacht, maar voor m'n gevoel is de vlakverdeling net niet helemaal goed.
@ellen: heel fijn! Lekker fris! Kleine puntjes die me opvallen: van mij mag hij gewoon naae 3:2. Links valt het nu op dat je wat krap zit en rechts heb je veel ruimte, maar snijd je uiteindelijk een bloem aan. En ik zou proberen de donkere stip in het centrum wat lichter te maken. Maar: dat zijn echt de puntjes op de i zoals ik ze zie.
@angel: ik vind de platen niet echt sprankelen. Ik mis mooi licht of een spanende compo.
@savale: het scherpe bloempje staat er mooi op. Ik zie het echter als een compo van 3 bloemen op een achtergrond en dan vind ik de plaatsing van met name de linker niet heel lekker in balans.
@bubble: op zich fijne elementen (gele achtergrond en herhaling), maar voor mij net wat te makkelijk: bloemtje voor, bloemetje achter et voila...
@Sophia: het flinke contrast ben ik nog niet over uit, maar het licht op de voorste bloem is heel fijn.
En langzaamaan lijkt het een beetje zomer te worden: